Nepečené rýžovo-kokosové kuličky "Raffaello" ❄ Vánoční edice ❄



Cukroví je dopečeno a tak přicházím s nepečeným. Vlastně se už pomalu blížím do finále a pak si vezmu "dovolenou" a trochu si od točení, stříhání videí, psaní na blog a neustálého úklidu kuchyně odpočinu.



Dnes tu pro vás mám tyto kokosové kuličky. Recept jsem viděla na netu a opravdu nebylo těžké si ho zapamatovat.

Sama mám moc ráda kuličky "Raffaello", ty nezdravé, ale řekla jsem si, že je čas na změnu a zkusit tyhle. Hlavně mě zaujala ta rýže. Na to jsem byla hodně zvědavá a ve výsledku jsem byla mile překvapená. Samozřejmě poznám, že je tam rýže, protože o ni vím, vy už taky, ale vyzkoušejte tenhle recept a kuličku někomu nabídněte. Schválně, zda to pozná.

No a co je bonusem těchto kuliček? Při mlsání nebudete mít žádné výčitky :).



Suroviny (21 ks):
180 g uvařené a vychladlé rýže
40 g mandlové mouky
50 g strouhaného kokosu
60 g medu

Do mísy nasypte rýži, kokos, mandlovou mouku a med. Ze všech suroviny utvořte kompaktní hmotu. Tu dejte na 20 minut do lednice.

Z hmoty jsme tvořila kuličky. Těsto jsem prsty rozmačkala a vložila do něj mandli. Tu jsem zabalila a vytvarovala jsem kuličku, kterou jsem obalila v kokosu. Každá kulička, bez mandle, měla 15 g. Těsto jsem si odvážila. 

No a to je vše. Jednoduché, že? Co nesníte hned, nezapomeňte skladovat v lednici. Vyzkoušejte tyto kuličky a dejte mi vědět, jak vám chutnaly.








Komentáře

Populární příspěvky