Čokoládové košíčky se sušenkovou pomazánkou ❄ Vánoční edice ❄


Předposlední videorecept, přátelé. Tohle se bude líbit někomu, kdo se nechce moc s něčím dělat. Moc věcí na to potřeba není a je to rychlovka. Jo a pochutnají si i čokoholici.


Suroviny na 20 ks
200 g kvalitní čokolády
80 g sušenkové pomazánky Lotus (nebo arašídové máslo, Nutella,...)

Papírové košíčky

Čokoládu jsem si rozpustila v hrnci na mléko, vy ji můžete rozpustit nad vodní lázni. Do každého papírového košíčku jsem dala po lžičce čokolády a naplněné košíčky jsem dala na 10 minut do mrazáku.

Košíčky jsem vyndala a doprostřed každého jsem dala lžičku sušenkové pomazánky. Pomazánku jsem rozmazala a zalila ji 1 - 2 lžičkami čokolády. Kolik čokolády bude potřeba záleží na velikosti košíčků.

Povrch čokolády můžete ještě zasypat mletými mandlemi mebo pistáciemi. I do košíčku můžete dát libovolný oříšek.

Košíčky jsem vrátila zpět na 10 minut do mrazáku.

A tím jsou Čokoládové košíčky se sušenkovou pomazánkou hotový. Není na tom nic složitého, co říkáte?


Komentáře

Populární příspěvky