Farmářské trhy v Aldisu

V sobotu 14.3.2015 se v Aldisu uskutečnily Farmářské trhy.
Pro Dvě v troubě N&M první a zároveň i poslední - pro tento rok. Bohužel už se letos v "Gayerkách" nepotkáme.

Dvě v troubě N&M


Původní plán byl, že ty dubnové ještě dám. Tak ne. Nedám. Nevím, co jsem si myslela, ale "pupkojdním" víc a víc (.) ( . ) (  .  ) a pečení se stává namáhavějším.

Všem, kteří navštívili náš stánek, ať už v loňském roce nebo na těchto posledních FT moc děkujeme. Vážíme si toho a budeme se na Vás těšit v roce příštím, na Farmářských trzích v Gayerových kasárnách. A neplačte. Rok uteče jako voda :)

A co bude s blogem dál???

Spamovat Vás budu i nadále:)
Rozhodla jsem se pro měsíční výzvy podle časopisu Gurmet, vždy samozřejmě i s receptem.
Ještě dnes Vám sem dám recept na Citrónové cupcakes z FT v Aldisu, když už jsem to na tom Instáči slíbila:) A možná se i konečně dočkám Vašich výtvorů podle receptů z mého blogu, coooo???;)

Samozřejmě zde budou i další recepty - Koláč Amaretti, Oreo cupcakes, Marcipánové sušenky,...

Koláč Amaretti s meruňkami
Skořicové rolky

Vanilkový dortík s mrkvičkou
Citrónové cupcakes



Oreo cupcakes

Cake pops

Marcipánové sušenky

Cheesecake





Komentáře

  1. Ten design vašich stránek je super! Na ty citronové cupcaky se fakt těším, určitě je co nejdřív vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za pochvalu. Byla to docela fuška, ale jsem taky spokojená :) No a jdu na ty cupcaky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ty fotky vypadají opravdu skvěle. Já už jsem také navštívila pár farmářských trhů a vždy jsem si toho na nich nakoupila, celou tašku :-D . Snažím se nakupovat převážně farmářské produkty . Ať už přímo na farmě nebo přes internet. Při nákupu jídla nekoukám na jeho cenu, ale na kvalitu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky