Kubánské větrníky z odpalovaného těsta - low carb



Mám tu pro vás recept na kubánské větrníky. Nechtěla jsem dělat klasické a řekla jsem si, že je zkusím udělat low carb. Celý tento recept je takový pokus, který vyšel. Nikdy jsem low carb větrníky nepekla, nejedná se o žádný osvědčený recept. Prostě jsem vzala kokosovou mouku a zkusila to.

Ačkoli jsem v určité části příprav větrníků propadala zoufalství a těsto chtěla vyhodit, myslím, že se fakt povedly.




Těsto:
300 ml vody
125 ml slunečnicového oleje
62 g kokosové mouky
4 vejce
3 lžíce lněného semínka (umleté)
2 lžíce psyllia (umleté)
špetka soli

Krém:
250 g Philadelphie
200 g másla
160 g 75% čokolády
100 g cukru - Erythritol

Poleva:
100 g 75% čokolády 

Těsto: Do hrnce nalijte vodu, olej, přidejte špetku soli a vše přiveďte k varu. Jakmile se vše vaří, přisypte  mouku a těsto odpalujte. Kokosová mouka neobsahuje lepek, tudíž se nebude odpalovat jako klasická mouka a chvilku trvá, než se na dně hrnce začne tvořit napálená vrstva. S běžnou moukou se vytvoří i koule těsta, ale s kokosovou se mi tak nestalo.

Ve chvíli, kdy se začala tvořit napálená vrstva jsem těsto ještě chvíli odpalovala a poté jsem ho stáhla z plotýnky. Přendala jsem ho do mísy a nechala trochu vychladnout. Následně jsem do těsta vmíchala vejce - jedno po druhém. Vejce jsem přidala poté, co se to předchozí spojilo s těstem.

Nejprve jsem přidala pouze 2 vejce. V mlýnku na kávu jsem si umlela lněné semínko a psyllium. Obojí jsem umlela proto, aby těsto zůstalo hladké. Mixérem jsem obojí zapracovala do těsta, které následně začalo houstnout, a tak jsem přidala zbylá dvě vejce. Množství lněného semínka, psyllia a vajec bylo tak akorát, aby těsto mělo správnou konzistenci a větrníky tak držely na plechu tvar.

Plech jsem si vyložila pečicím papírem, cukrářský sáček se zdobící špičkou naplnila těstem a začala jsem tvořit větrníky. Větrníky jsem tvořila tak, že jsem udělala jedno kolečko a na něj hned druhé.

Plech vložte do předehřáté trouby na 200°C a větrníky pečte 30 minut. Během pečení troubu neotvírejte (zda by se něco stalo netuším, ale jistota je jistota). Po upečení nechte větrníky vychladnou.

Krém: Do misky vhodné nad vodní lázeň si nalámejte čokoládu a nechte ji rozpustit. Poté ji dejte stranou, aby vychladla. Zatím si do mísy od robota dejte máslo a k němu přisypte cukr. Máslo s cukrem vyšlehejte do pěny.

K vyšlehanému máslu přidejte Philadelphii a vše důkladně prošlehejte. Nakonec přilijte rozpuštěnou čokoládu a opět důkladně prošlehejte.

Poleva: Do misky vhodné nad vodní lázeň si nalámejte čokoládu a nechte ji rozpustit.

Větrníky rozřízněte na půl. Vrchní část větrníku namočte do čokolády nechte ji zatuhnout.

Krém přendejte do cukrářského sáčku se zdobící špičkou a naneste ho na spodní část větrníku. Krémem nemusíte šetřit, je ho dost. Pak už stačí na větrník dát vrchní část s čokoládou a máte hotovo.







Komentáře

  1. In this manner my partner Wesley Virgin's autobiography begins in this SHOCKING and controversial video.

    As a matter of fact, Wesley was in the military-and soon after leaving-he revealed hidden, "SELF MIND CONTROL" tactics that the CIA and others used to get everything they want.

    THESE are the same secrets many famous people (notably those who "became famous out of nowhere") and top business people used to become wealthy and successful.

    You've heard that you only use 10% of your brain.

    Mostly, that's because most of your BRAINPOWER is UNTAPPED.

    Maybe that thought has even occurred INSIDE your own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head seven years back, while riding an unlicensed, beat-up garbage bucket of a car with a suspended license and with $3 in his bank account.

    "I'm absolutely fed up with living paycheck to paycheck! When will I become successful?"

    You've been a part of those those thoughts, isn't it so?

    Your very own success story is going to happen. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

    WATCH WESLEY SPEAK NOW

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky