Jednoduché nepečené Tiramisu kuličky/Tiramisu Truffles




Dnes tu pro vás mám něco, co je děsně easy. Skoro bych se nebála říct, že pokud se vám ohlásí na poslední chvíli nějaká návštěva, tohle sfouknete levou zadní. No, škoda, že zrovna mascarpone nebo cukrářské piškoty nejsou suroviny, které běžně mívám doma. Nebo vy snad ano?

Nebála bych se tyhle kuličky připravit na nějakou narozeninovou párty nebo silvestra. Pochutnáte si na nich už ten den, ale druhý den jsou ještě lepší.


Tady máte recept.

Suroviny (cca 30 ks):
1 ČL instantní kávy
30 ml horké vody
250 g mascarpone
50 g cukr moučka
1/2 ČL vanilkového extraktu
140 g cukrářských piškotů

Instantní kávu jsem zalila vodou, zamíchala a nechala vychladnout.

Do větší misky jsem si dala mascarpone, přisypala jsem moučkový cukr a stěrkou jsem vše vymíchala dohladka. K mascarpone jsem nalila vychladlou kávu, přilila vanilkový extrakt a opět vymíchala, až se vše spojilo.

V sekáčku jsem umlela dohladka cukrářské piškoty. Piškoty jsem nasypala k mascarpone a vše za pomoci stěrky spojila dohromady. Vzniklou hmotu jsem dala na 30 minut do mrazáku a poté jsem tvarovala kuličky o 15 g, které jsem už jen obalila v kakau.

Dobrou chuť


Komentáře

Populární příspěvky