Dýňový chlebíček s čokoládou



Další videorecept z Halloweenského speciálu je tu. Mě tyhle chlebíčky vážně baví. Jsou strašně easy. Smíchat suchou směs, přidat mokrou, zamíchat a dát péct... Co víc si přát :).

Vážně oceňuji tyhle rychlé a jednoduché recepty teď, když mám doma 3 měsíční mimino, co přes den spí sotva hodinu, pak si hodinu hraje - ne sám, se mnou a pak zase ani ne hodinu spí. Takže pouštět se do nějakých složitějších věcí nejde ani tehdy, vyženu-li veškeré pánské osazenstvo domu pěkně ven. Navíc je na mně Alex děsně závislej. Jako hodně. Jakmile mu zmizím z dohledu, spustí se řev. Jsem v kuchyni - musí tam být taky; jdu do koupelny - musí jít taky; jdu na WC - jo, tak i sem by chtěl jít taky :D. Takže kde jsem já, tam je on a sleduje mě svým pohledem, jak zvěř, kterou se chystá právě ulovit :D.

No nic. zpátky k receptu... Super na tomhle receptu je, že si můžete suroviny obměňovat. Jednou dáte jen skořici, příště perníkové koření. Můžete dát dýňové koření a zázvor... Je to na vás. Nechcete tam mít čokoládu? Oukej. Dejte tam třeba jen ořechy nebo kandované ovoce. Klidně hladkou mouku nahraďte špaldovou. Ve finále z trouby vždycky vyjde dobrota.


Suroviny:
280g hladké mouky/špaldová mouka
1/2 sáčku prášku do pečiva
200 g krupicového cukru/třtinový cukr
1 lžíci skořice
250 g dýňového pyré recept zde
115 ml oleje
Tabulka kvalitní čokolády
120ml mléka (+ - podle potřeby)

Do mísy nasypte hladkou mouku, prášek do pečiva a promíchejte.
Dále přisypte cukr, skořici a opět vše promíchejte. Do suché směsi přidejte dýňového pyré, olej a celou tabulku kvalitní čokolády nakrájenou na kousky. Vše zamíchejte a pokud je těsto tuhé přilijte mléko. Těsto by nemělo být úplně řídké, ale ani tuhé. Prostě něco mezi. Až se vám bude zdát hustota těsta správná, přelijte ho do úzké chlebíčkové formy vyložené pečícím papírem a těsto na povrchu uhlaďte.

Formu vložte do trouby předehřáté na 180 °C a pečte 50 minut. Upečení zkuste na špejli. Výsledné těsto není suché, ale tzv. mokré, takže špejle nebude úplně suchá nicméně se na ní těsto nebude lepit.

Dobrou chuť


Ze špaldové m., s třtinovým cukrem a vlašskými ořechy.

Ze špaldové m., s třtinovým cukrem a vlašskými ořechy.

Komentáře

Populární příspěvky