🎃 HALLOWEEN s Dvě v troubě 👻 FITNESS Pumpkin bread - Dýňový chléb


Ve videu jsem se o tom nezmínila, ale toto je poslední videorecept z Halloweenské edice.
Jooo, taky pláču :D. Tato videa mně moc bavila. Člověk se na jejich tvoření mohl parádně vyblbnout, i když mě to někdy stálo nervy a celý den u počítače, ale už teď se těším na příští rok :D.

Posledním receptem je Dýňový chléb. Zbylo mi z předešlého receptu pyré a bylo potřeba ho zdělat a tento recept se náramně hodil.

Ve videu se zmiňuji o tom, že chléb není sladký, i když na sladko je dělaný. Pro mě to byl nezvyk a měla jsem chuť ho posypat moučkovým cukrem, ale udržela jsem se a na tu chuť bez tuny cukru jsem si zvykla a na chlebíku jsme si pochutnali doma všichni.

Ale pokud je mezi vámi nějaký milovník a závislák na cukru jako já, tak si do těsta přidejte víc sirupu. Sladila jsem datlovým sirupem, ale použít lze cokoliv. Agávový, kokosový nebo med. Stejně tak můžete do chlebu přidat sušené ovoce nebo ořechy.




Jako první věc, kterou jsem udělala bylo, že jsem si doma připravila dýňové koření.

Dýňové koření

nejprve jsem umlela:

2 lžičky nového koření
2 lžičky hřebíčku
----------------------------
3 lžíce mleté skořice
2 lžičky nastrouhaného muškátového oříšku
2 lžičky mletého zázvoru

Směs koření jsem promíchala, uložila do sklenice a zavíčkovala.

Suroviny na chléb - suchá směs

250 g celozrnné hladké mouky
1 balení bio prášku do pečiva
špetka soli
1 lžičku dýňového koření

Všechny suroviny jsem dala do mísy a zamíchala.

Mokrá směs

180 g dýňového pyré
2 vejce
20 g kokosového oleje
180 ml sójového mléka (můžete ho nahradit klasickým mlékem)
40 g datlové sirupu (můžete použít jiné sladidlo)

Veškeré suroviny jsem dala do jiné mísy a pomocí ručního šlehače promíchala.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obě směsi jsem spojila a důkladně ručním mixérem promíchala.
Těsto jsem vlila do formy na biskupský chlebíček, vyložený pečícím papírem. Formu jsem měla větší, takže chleba nebyl tak vysoký.

Formu jsem vložila do předehřáté trouby na 190°C a pekla hodinu. Po upečení jsem chléb nechala vychladnout a poté ho rozkrájela.



Ke konci pečení můžete těsto zkusit na špejli. Prý by měla být suchá. Já ji vždy vytáhla maličko mazlavou, takže ve finále jsem chleba pekla přes hodinu, a i tak byla vždy špejle mazlavá. Riskla jsem to a po vychladnutí jsem chleba rozkrájela. Byl krásně propečení a moooc dobrý :).


Komentáře

Populární příspěvky