Nečinnost na blogu a FB

Protoze me neustale FB bombarduje svymi upozornenimi, ze mam dal pokracovat v dobre praci se strankami na FB nebo ze jsem posledni prispevek pridala pred mesicem, tak jsem se rozhodla, ze to prestanu ignorovat a neco sem natukam, abyste byli taky v obraze☺ Myslim si, ze na to i mate pravo, protoze jsem Vam nekolikrat slibila, ze se tu neco bude dit.

A protoze jsem prisla na to (doufam), jak na blog pridat prispevek z mobilu, aniz bych se musela zvedat k pocitaci, tak tak cinim☺


Neni to ani tak moc tim, ze bych byla lina se zvednout a jit do vedlejsi mistnosti, ale je to proto, protze jsem nemocna, radsi se u toho valim a zaroven se snazim vylezet rymicku a hemofila. Jo hemofila😆 Mam zakaz svymu pejskovi dokazovat svou lasku (ve vsi slusnosti), protoze bych toho mileho hemofila, co mi uviznul v krku mohla mit od Amy (neverim). To je jedna z veci, ktera zpusobuje to, ze se na FB nic moc nedeje...

Ale je tu take neco jineho. Neco, co mi zivot obratilo o 90 stupnu a brzy to bude o 180. Uz na Farmarskych trzich tomu tak bylo. Je to miminko, ktere cekam☺ Pres veskerou unavu jsem z poslednich sil upekla Vanocni cukrovi. Myslim si, ze kazda zenska, co ceka nebo cekala mimco mi da za pravdu☺ Neskutecna unava, ktera ma za nasledek to, ze usinat v praci neni jednoduchy...☺ Ale mela jsem vuci Vam zavazek a chte nechte jsem musela pect. A ted si delam vlastne takovy pecici prazdniny☺
V hlave mam bodycka, postylku, zavinovacku, pleny,... Vsechno ostatni, jen to peceni moc ne. Samozrejme se ale chystam, ze se do toho zase pustim. Do porodu urcite a zvazuji i dubnove Farmarske trhy. A po porodu rozjedu neco asi jako Trouba na materske.
Zachovejte nam i nadale svou prizen a verte, ze tahle odmlka je jen docasna☺


Za Dve v troube tehule Nadule☺


Odesláno ze Samsung Mobile.

Komentáře

Populární příspěvky