Butterfly cake, na který jsem docela dost pyšná

Dmu se pýchou. Fakt. Můj Butterfly cake - jsem si ho s dovolením pojmenovala :)


-------------------------------------------------------------------------

Dneska jsem se rozhodla, že nebudu nic dělat. Počasí tak akorát na spaní nebo takový to povalování se :) Zvířecí osazenstvo spí nebo se k tomu chystá, já bych šla hned taky, ale musím si zde vystavit své včerejší VELEDÍLO.





Jsem teď na delší dobu doma, nudím se a tak mám čas přijít třeba na to, že bych mohla upéct dort a potáhnout ho, a to i přes to, že to vlastně dělám docela nerada (myšleno potahování dortů).



Potahované dorty vypadají báječně, co si budeme povídat, ale té práce kolem toho... Když si vzpomenu na prvního Mimoně a s ním spojených 11 hodin práce (ano, čtete správně), už bych to nikdy nechtěla zažít :)

A tak jsem si včera řekla, že udělám nějaký jednoduchý na přípravu a i na zdobení. Moje představa byla taková, že za 3 hodiny bude dort hotov.
Dělala jsem ho kvůli tomu i ve zmenšené verzi (menší forma). Na výšku má dort 11 cm, spodní korpus 18 cm a vrchní 13 cm.
Ve finále jsem se s ním dělala krásných 6 hodin, takže jsem to maličko neodhadla :)

Kdybych si chtěla stěžovat, tak si postěžuji na potahovku. Byla děsná. Praskala. A praskala i na potaženém dortu v lednici. Už vím, že Formix nikdy v životě nepoužiju! Každopádně nedostatky jsem zakryla motýlky a kytičkami.

Jinak s dortem nebyla žádná potíž. Korpus je bez prdopeč a krásně v troubě vyběhl. Krém jsem dělala pudinkovo-tvarohový - ňamka :) Čokoládovou ganache (kdo neví, co to je, tak klikne sem) jsem zvládla taky - popravdě je to jen čokoška a smetana :)

Dort jsem dnes předala otčímovi společně se zásobou několika druhů piv k narozkám, takže snad mu bude všechno tohle chutnat :)

Vím, že dort nevypadá asi moc chlapsky, ale je tak hezky jarní... Co...??? :)

Rozřezat, namazat, vymazat, pomazat :)

Část korpusu, která se pekla vespod nyní přijde na vrh dortu

Opět matlám, patlám...

... a skládám...

Čokoládová ganache před zamícháním

Čokoládová ganache


Čokoládovou ganache potřeme dort



Vaše těhule Naďule :)
















Komentáře

Populární příspěvky