Letní řezy s tvarohovou náplní a ovocem



Dnes tu pro vás mám hrníčkový recept, kteří mnozí z vás ocení, na řezy s ovocem. Řezy jsem pekla už minulý týden, a protože nám tak moc chutnaly, rozhodla jsem se recept natočit. Opět můžete použít jakékoliv ovoce ze zahrádky nebo mražené.



Korpus:
3 vejce
1 hrnek krupicového cukru
2 hrnky polohrubé mouky
1 balíček prášku do pečiva
20 g kakaa
1 hrnek mléka
1 hrnek oleje

Tvarohová náplň:
3 vaničky plnotučného tvarohu
1 kelímek zakysané smetany
1 balíček vanilkového cukru
podle chuti moučkový cukr

Ovoce:
750 g ovoce (čerstvé nebo mražené)
2 balíčky želatiny

Do větší mísy dejte vejce, krupicový cukr a vše vyšlehejte do pěny. Ke směsi prosejte polohrubou mouku, prášek do pečiva a kakao. Přilijte mléko a všechny suroviny zašlehejte. Nakonec postupně zašlehejte olej. Nejprve na nejnižší otáčky, které postupně přidávejte, až na nejvyšší.

Těsto vlijte na vymazaný a vysypaný plech. Plech mám o velikosti 39x27 cm. Vložte ho do trouby předehřáté na 170°C a pečte 40 minut. Po upečení nechte korpus vychladnout.

Na tvarohový krém všechny suroviny důkladně promíchejte a rozetřete na upečený korpus. Krém jsem ještě dosladila 4 lžicemi moučkového cukru.

Dále si připravíme ovoce. Já měla mraženou lesní směs a borůvky. Pokud byste měli ovoce čerstvé, zasypte ho trochou cukru, aby pustilo šťávu.

Šťávu si slijte a dořeďte vodou tak, aby ji bylo půl litru. Tekutinu vlijte do rendlíku a podle návodu na obalu připravte želatinu.

Želatinu nechte mírně vychladnout. Poté ji nalijte k ovoci, promíchejte a ovoce na neste na řezy a nechte  ztuhnout.



Komentáře

Populární příspěvky