Chutná snídaně: Ovesná kaše s jablky a rozinkami


O víkendu jsem doma chystala k snídani ovesnou kaši a řekla jsem si, že se o její přípravu s vámi podělím, protože to není vůbec nic složitého, je to rychlé a hlavně se na to chystám už strašně dlouho. Takže jsem odložila tu instantní a pustila se do toho. Nic proti instantním kaším, tu si můžete taky vytunit, ale z téhle jsem měla lepší pocit.

Recept je děsně jednoduchý a suroviny, které zde uvedu vám dají na 2 dospělácké porce + 1 porce pro prcka nebo menšího jedlíka.



Kaše vás parádně zasytí až do oběda :)

Suroviny:
160 g ovesných vloček
300 ml mléka
300 ml vody
40 g másla
40 g cukru
1 jablko
2 hrsti rozinek
Skořice
Mandlové plátky, jablko, rozinky a skořice na ozdobení


Nejprve jsem si odvážila ovesné vločky, které jsem zalila mlékem a stejným množstvím vody. Než vločky pořádně nasáknou, odložím je stranou a dám si rozpustit máslo, na kterém opeču na kostičky nakrájené jablko.

Nejprve ho zbavím jadřince a odříznu si část jablka na závěrečné zdobení, poté se pustím do zbytku. Nakrájená jablka opeču dozlatova a přidám k nim 2 hrsti rozinek, trochu skořice a zasypu je cukrem, který nechám zkaramelizovat.

Jakmile mám hotovo, vyměním na plotýnce rendlíky a nyní zahřeji ten s vločkami, ke kterému přidám směs jablek a rozinek. Ty zamíchám a ještě chvíli povařím. Jak dlouho záleží na tom, zda jsou vločky již měkké.

Poté kaši naservíruji do misek a dozdobím jablkem, rozinkami, mandlovými plátky a jablko ještě posypu skořicí.



A snídaně je hotová. Je to jednoduché a rychlé. Do kaše můžete přidat jak čerstvé, tak sušené ovoce, ořechy nebo semínka, která jsou komplexním zdrojem minerálních látek, vitamínů, bílkovin, vlákniny a dalších tělu prospěšných živin.


Komentáře

Populární příspěvky