Dětský "KINDER" mléčný řez


Přiznám se, že tenhle recept sepisuji už jen v rychlosti. Kdo sleduje FB nebo Instagram ví, že jsme doma všichni lehli. Nejdřív onemocněl malej živočich a za dva dny na to i my. V den, kdy to přišlo, jsem ještě upekla zmiňovaný mléčný řez a naivně si myslela, že druhý den video sestříhám a namluvím. Nic se nekonalo. Je úterý a já dnes stříhala a přidávala popisky do videa. Video tedy není namluvené, protože mám sexy nakřáplý hlas. Musela jsem během zpracování videa dávat pauzy, protože jsem prostě na odpis, takže celá ta práce trvala dlouho. Teď je půl desáté večer a já to tu sepisuji.



Co k receptu říct...
Korpus vám dá na 8 řezů a zbudou vám nějaké odřezky. Ty jsme snědli se zbytkem náplně, která by dala ještě na dalších 8 řezů. Náplň můžete různě obměňovat. Přidat do ní čokoládu, med, ovoce,... Je to na vás. No a platí to stejné, jak jsem kdysi psala/říkala u Domácích Brumíků - samozřejmě chuť není totožná, jako s kupovanými řezy. Každopádně tady máte jistotu toho, že víte, co do řezů dáváte.



Suroviny na 8 řezů

Těsto:
3 vejce
65g cukru krupice
1 polévková lžíce slunečnicového oleje
20g holandského kakaa (pro děti nejlépe nepražené BIO) 
65g polohrubé mouky
1/2 lžičky prášku do pečiva (pro děti nejlépe bezfosfátový)

Náplň: 
50g změklého másla
55g moučkového cukru
1 vanilkový cukr
130g jemného plnotučného tvarohu (v alobalu)

100g zakysané smetany

Korpus:
Plech (já měla velký 38 x 26 cm a byl akorát) vyložte pečícím papírem a rozehřejte troubu na 175°C.

Do mísy od robotu dejte vejce s cukrem a vyšlehejte do husté pěny. Poté snižte otáčky, stále míchejte a přidejte olej.

Mouku, kakao a prášek do pečiva smíchejte v misce.

Po lžících přidávejte směs mouky, kypřícího prášku a kakaa do pěny a vyšlehejte hladké a husté těsto.

Těsto vlijte na připravený plech s pečícím papírem a stěrkou ho rozetřete rovnoměrně po celé ploše.
Vrstva těsta je opravdu tenká. Vložte do trouby a pečte 10 minut.

Těsto vyzkoušejte špejlí/párátkem. Pokud se nelepí vyndejte plech hned ven. Nechte chvíli zchladnout. Otočte upečený korpus papírem navrch a opatrně sejměte pečící papír.

Náplň:
Máslo a oba cukry utřete do pěny. Přidejte tvaroh a zakysanou smetanu. Hotový krém ochutnejte a popř. doslaďte podle chuti. Hotový krém uložte do chladničky. Přidané máslo zajistí jeho mírné ztuhnutí.

Korpus si pomocí pravítka a ostrého nože nařezejte na plátky o velikosti 9,5 x 4 cm. Spojujte vždy dva plátky krémem. Hotové řezy vložte do lednice. Nejlépe chutnají druhý den. Těsto se rozleží a řezy jsou měkké.






Komentáře

Populární příspěvky