Jablečné lívanečky

Když doma zavládne ta správná papučová pohoda, je nejvyšší čas vám vyťukat recept 😊. Tyhle lívanečky jsou fakt pecka a jsem schopná je jíst, i když je v nich špaldová mouka.




Já vím, že je už dost pozdě a asi nepřemýšlí nikdo nad tím, co bude dělat zítra k snídaní, protože se mu nechce mazat na chleba máslo, ale pokud je mezi vámi někdo jako já, tak pro něj mám tip. Jablečné lívanečky provoněné skořicí a nadýchané NE díky prdopeč, ale díky sněhu z bílků 😊.


Já vám sem uvedu origo recept, ale vy si samozřejmě můžete suroviny pozměnit. Místo hladké mouky použijte špaldovou, nebo ji můžete dát půl na půl. Já nedávám cukr - lívanečky k snídani totiž miluje náš živočich.

Suroviny:

250 ml mléka
110 g hladké mouky
2 středně velká jablka
1 vejce
12 g moučkového cukru
špetka soli

Jablka oloupejte a nastrouhejte. Z vejce oddělte bílek a vyšlehejte na pevný sníh. Zbylé ingredience včetně jablek smíchejte v hladké těstíčko, do kterého na závěr vmíchejte sníh z bílků. Smažte na pánvi z obou stran malé  lívance.



Já je jím buď s marmeládou nebo si je poliji javorovým sirupem. To už záleží na každým, jak to má rád.

Dnes jsem připravila lívanečky z dvojité dávky a dalo mi to na cca 20 kousků 😊.

Prvně jsem dělala lívanečky z dávky uvedené v receptu a bylo jich málo. Až tak jsou dobrý 😊.

Komentáře

Populární příspěvky