Domácí houska / bulka / brioška na burger podle Koko

A opět plním jeden ze slibů. U zubaře jsem byla všeho všudy 3 minuty, takže jsem odešla bez újmy na zdraví, ale o zubech tenhle blog není, takže se vrhneme na briošky

Jak vidíte v nadpisu, briošky jsem dělala podle Koko z Menu domů, kterou jistě všichni znáte. A kdo ne a bude si chtít udělat briošky na hambáče, protože jsou milion tisíckrát lepší, jak ty kupovaný, což dá rozum, tak chca necha Koko pozná

Protože už jsem zase tak trochu líná a ospalá (ano, pálí mě oči - spala bych), tak Vás tentokrát budu odkazovat na její web, takže stačí kliknout o kousek výš na vyznačený text s odkazem↑ ↑ ↑  nebo prostě sem.

Tyhle briošky jsem nedělala poprvé. Brioškové poprvé bylo asi před 2 lety, což už nějaká chvíle je, ale nezapomněla jsem na ně a udělala je znova, protože jsou perfektní a moc dobré. Jak upozorňuje Koko, těsto se dost lepí, je to piplačka, ale obrňte si nervy, výsledek stojí za to

2013
2013
2013


Pokud si dobře vzpomínám, tak i druhý den byly briošky výborný a neztvrdly.

Jinak jsem těsto dělala z dvojité dávky, takže mám upečených 7 briošek a dvě pletený houstičky, ale ty jsem už snědla
Dnešní briošky čekají na šťavnatého hamburgera, ale na něj řada přijde později. Toho si do parády bere pan manžel, takže načančanou briošku nejspíš spatříte až na našem Facebooku.

Briošky pro rok 2015
Briošky pro rok 2015
Briošky pro rok 2015




Komentáře

Populární příspěvky