Brownies s jahodami




Slibovala jsem Vám Brownies a i když s hodně velkým zpožděním, tak svůj slib právě plním
Nejdřív jsem byla nějaká nemocná a pak, ať nemusím hledat moc výmluv, jsem byla převážně líná si k tomu sednout a vyťukat to. Jo, jsem ostuda☺Ale zase Vám dnes nabídnu v průběhu dne, kdy si odskočím k zubaři, pro tyče na záclony a pak ještě asi do Lidlu, hned 3 recepty - jsem totiž chytla druhý dech, tak doufejme, že večer nevydechnu a všechno to zmáknu

Musím říct, že tyhle Brownies, který jsem si upekla byly zvláště vypečené a moc se mi povedly. Konzistence byla "éňo ňéňo"Prostě tak, jak to má být. Povedly se na jedničku s hvězdičkou.

Brownies s jahodami


A zde je recept pro všechny čokoholiky↓↓↓



250 g másla
200 g kvalitní tmavé čokolády nalámané na kousky
100 g mléčné čokolády, nalámané na kousky
400 g třtinového cukru (já ubrala a dala jsem 300 g, bohatě to stačí)
150 g hladké mouky
50 g kakaa
Špetka soli
4 vetší vejce
200 g ovoce (jahody, maliny, borůky,...)

Troubu rozehřejeme na 160°C.

Ve vodní lázni v nerez nádobě rozpustíme máslo a obě čokolády. 
Postupně přisypáváme cukr a mícháme, dokud nemáme hladkou čokoládovou směs. Poté sundáme z vodní lázně.

Postupně vmícháváme vajíčko, jedno po druhém. 

Poté do směsi přes síto prosejeme hladkou mouku se špetkou soli a kakao a řádně vmícháme. 
Nyní do těsta vmíchejte polovinu ovoce, promíchejte a vlijte do pekáčku o rozměrech 20x35 cm. 
Poté posypte zbytkem ovoce a dejte do trouby na 30 -35 minut. 


Brownies by měly být uvnitř mazlavé a na povrchu by měla být křupavá krustička.

Po upečené nechte Brownies vychladnout a pak už se do toho můžete pustit. Nemusíte řezat na velké kusy. Brownies je sytý a stačí opravdu malý kousek na kterém si luxusně pochutnáte.

K Brownies si můžete naservírovat i kopeček vanilkové zmrzliny

Co se týče pečení, tak to je trošičku challenge. Uvádím zde dobu 30 - 35 minut, ale píšu to vždy... Každý zná svou troubu nejlépe. Ty moje Brownies jsem pekla cca 50 minut, ale s tím, že každých 5 minut jsem byla u trouby a kontrolovala povrch Brownies. Když na Brownies poklepete, měl by být jejich povrch tvrdý - takovéto Brownies vytahuji z trouby

Dobu a teplotu pečení opravdu hlídejte, snadno se Vám z mazlavých Brownies stanou vysušené čokoládové kostky. I zde platí zkouška špejlí/párátkem, ale s tím rozdílem, že pokud Vám špejle vyjede čistá, Brownies se Vám nepovedly...

A co se týče ovoce, tak záleží na každém z Vás. Do Brownies se mi osvědčily i borůvky společně s malinami. Klidně ovoce vynechte a přidejte do Brownies ořechy, které máte rádi
Brownies s malinami a borůvkami


Komentáře

Populární příspěvky