Black Forest Cake

Na Facebooku jsem se už chlubila a na blog si to musím taky napsat:-).

Byla jsem požádána, jestli bych mohla upéct dort. První co bylo, že potahovaný dorty se 7 měsíčním dítětem, které na sebe upozorňuje hlasitým vejskání, které je potřeba co 2 hodiny kojit a dodržovat nějaký režim, abych mohla v 19:30 sebou fláknout na gauč a říct si „Tak zase v 7 ráno.” - NEDĚLÁM!:-)

No a pak mě napadl Black Forest Cake, který jsem už pekla tady.

Recept tedy znovu psát nebudu. Ten je kupodivu pořád stejný, jen jsem provedla malou úpravu, protože to přesívání mouky, kakaa a soli z mísy do mísy bylo úplně zbytečné a jen mi to přidělalo nádobí:-). A na tom se asi shodneme, tedy za předpokladu, že se na pečení připravujete jako já - tzn., že si vše hezky pěkně nejdříve odvážíte do různých misek. Takže tuto část už v receptu prostě nenajdete:-).

Jinak je to ve své podstatě velice jednoduchý recept. Dodala bych snad jen to, že dávka uvedena v receptu je na nízký korpus. Původní záměr byl, že z něj udělám 3 části. Ne, neudělám. Na to bych doporučila ještě menší formu.






Tak a je to!:-)

Komentáře

Populární příspěvky