Potahované dorty

Nedá se úplně říct, že potahovaní dortů je to, co bych chtěla dělat, ale sem tam nějaký ten dort na přání potáhnu :) 

Úplně první potažený dort byl WOT - World Of Tanks... Nebo tak nějak :) Jeho výrobu už mám v mlze. Myslím, že se to stalo před dvěma lety a tam to začalo. Vlastně mezi první se řadí ti Smajlíci úplně dole.

Dalším potahovaným dortem se stal Mimoň. Zřejmě velice oblíbený. Můj první Mimoň mi zabral 11 hodin. Byla to docela fuška, ale druhý už jsem zvládla za nějakých 7 hodin. Jednou si to zkusíte a už víte :) No a ten třetí... Byla by to brnkačka, kdybych neměla v bytě asi milión stupňů nad nulou a všechno mi to neteklo. Radost jsem z toho neměla, teplem napáchané škody jsem se snažila zamaskovat, ale pořád jsem se nemohla radovat... Ale pak přišla chvíle, kdy se dort předal oslavenci, který z toho radost měl a tudíž i já :)

A co bych řekla k potahovaným dortům? Nejsem jejich zastánce. Používám potahovku bez příchutě, ale i tak si myslím, že na oko je to hezké, ale zničí to chuť korpusu a krému.

Každopádně, když se na to podíváte... Na to, že jsem samouk a to úplně ve všem, co se pečení týče, nejsem já takhle náhodou šikulka? :D


















Komentáře

Populární příspěvky